Wednesday, June 27, 2007

Rindu Bertandang Lagi...Bahagian 2

Aper hal plak jantung aku nie...kencang betol nie..sakit jantung ke aku nie.."Ayu..Ayu.."tersentak aku sekejap.."La..time macam nie pun hang boleh mengelamun..terukla hang nie tak berubah-ubah dari dulu lagi" sambung anuar..Aku tersenyum ajer.."Ha..kenalkan kawan aku..Ayu nie Hanif..Hanif nie Ayu..Korang kenal kan..kita kan satu U dulu.." tersentak sekejap aku memandang muka Hanif.."Hai Ayu..Saya Hanif" pinta hanif sambil menghulurkan tangan..terketar-ketar aku menyambut tangan Hanif. "Are u ok Ayu?" pinta Anuar.."Aku tengok muka hang dah pucat kenapa hang sakit ker?" sambungnya lagi..Aku hanya menggeleng dan tersenyum..Hanif pun tersenyum..

Orang yang aku rindu ada depan mata sapa tak terkejut..tapi mamat nie macam takda aper-aper perasaan pun dekat aku..pinta ku di dalam hati.. "Jom la kita makan aku dah lapar nie..Jom Ayu, Hanif..Ha! Ayu hang tinggal jer keta hang dekat sini naik sekali dengan aku..aku drive ok"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home